טיפים לשמירה על הסמארטפון

איך לשמור על הסמארטפון לחיים ארוכים?

  • מומלץ לרכוש מכשיר שלא היה בשימוש בעבר – הסמארטפונים הם “יצורים” רגישים ומספיק שפעם שכחו אותו באוטו על-מנת שהמכשיר יתפקד פחות טוב מחדש.
    בבית, אחסנו את המכשיר במאוזן. כשאתם מסתובבים איתו, העדיפו לאפסן אותו בתיק על פני הכיס במכנסיים, שם הוא יסבול חבטות קלות, טלטלות ואולי אפילו שריטות. הגנו על המסך באמצעות מגן מסך איכותי מחומר טוב (יש אופציות יותר טובות ממדבקה).
    מקמו את הטלפון הסלולרי בתוך נרתיק או כיסוי עם סגירה, שיגן על המכשיר מקדימה וגם מאחורה. וכמובן שימרו על המכשיר ממזיקים, כולל ילדים קטנים.

שמירה על הסוללה מלאה

השתדלו להשתמש בסוללה עד שהיא כמעט גמורה (בערך עד 10%, או אפילו פחות), לפחות פעם בשבוע.
תמיד השתדלו לטעון את המכשיר עד שהסוללה מלאה ולא מעבר לכך. אין זה טוב לסמארטפון להישאר מחובר לטעינה במשך לילה שלם.
שימרו על הימצאות המכשיר בטמפרטורות סבירות ובמיוחד אל תחשפו אותו לחום ש”גומר” את הסוללה. למשל, אל תשאירו את המכשיר ברכב בקיץ.

​שמירה על המידע

השתמשו במנגנון הנעילה של הסמארטפון, גם אם בחיים לא גנבו לכם אותו והפתיחה מסרבלת את השימוש. אל תשמרו סיסמאות לאייפון או לאתרים במקומות נגישים מדי, וגם אל תשתמשו בסיסמה 1234, כי אז אפילו אם ה”האקר” הוא בן השמונה שלכם, הוא עשוי “לפצח את הקוד” תוך שלושים שניות.

הקפידו על עדכוני תוכנת הפעלה שוטפים שישמרו על המכשיר שלכם מעודכן ומוגן באופן מיטבי. בגלישה – העדיפו גלישה ב wifi, ובטלו זמינות של בלוטות’ בכל עת. זה ישמור על גולשים באזור מחוץ לסמארטפון שלכם.

מתי כדאי להחליף סמארטפון

אנחנו מחליפים סמארטפונים בממוצע אחת לשנתיים, ואפילו באופן תכוף יותר. במשך הזמן הזה שבו הטלפון סלולרי שלך יכול לשרת אותך, כל מכשיר איכותי יכול לעשות עבודה טובה אם לא מגזימים בדרישות. צוות המומחים של טופ סלולר ממליצים ליהנות מהמכשיר, גם אם פה ושם מסכנים אותו, ועם זאת כשזה לא מפריע מאוד, לשמור עליו לפי מידת היכולת. וכשהמכשיר ישבוק חיים – היו מוכנים להוצאה הכספית של רכישת מכשיר סלולר חדש.

אנו בטופ סלולר מבינים כי לקוחותינו קשורים לטלפון הסלולרי שלהם קשר הדוק ביותר, לכן המעבדה שלנו מעניקה 3 חודשי אחריות לתיקון סמארטפון, תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת ולהחליט האם ברצונכם לתקן את המכשיר או לחילופין לרכוש מכשיר סמארטפון חדש. 

לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו בטלפון: 074-702-0050

הסמארטפון שלכם כל כך חשוב עבורכם, למדו כיצד לשמור עליו

מוצרים לרכישה

תיקונים במעבדה